åland

mitt åland min hembygd det är.
nu är jag här i denna undersköna natur igen. skönt att vara här. man känner sig alltid lika stolt när man landar på åland. känner den friska luften och när man tittar ut över hamnen ser man ålands stolhet -  pommern.
har jätte många fina citat ifrån läroboken som jag skulle vilja citera in här, men det får bli en annan dag då jag lär bli här till på söndag.
tyckte det var lite kul. mitt tåg gick 08:08 och min buss gick 10.10. gillar såna därna dubbelteckningar. tycker de är vackra på ngt sätt.
nej nu får det vara bra annars blir detta här ett så konstigt inlägg. ska gå å vara lite social  med de här åländska människorna.

hör hur de ropar.
måste gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0