roligt ändå det

att mitt korta inlägg tydligen var för långt. haha. "ska du skriva så gör det kort", vänligast för idag alltså. haha, igen. väldigt vad det var roligt det här då.

idag har jag stora planer. gå och lägga mig. gå upp när klockan ringer. äta frukost. komma i tid till jobbet. jobba. komma hem från jobbet. kanske käka, kan vara så att det är nödvändigt. besvara brev. läsa helst mer än vad minimum var. ännu hellre inte starta datorn alls. där emellan ngng skulle det vara bra om jag kommer till en bankomat så jag kan kika om de har kommit ihåg mig.

nu sova.
tack för en bra start på den nya dagen,
och bra början på nattens sömniga drömmar.
sov så sött.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej, försökte leta efter dig på Fb, men kom på att jag inte visste dit efternamn... mitt är Anna, Elsa Camilla Larsson, så att du vet=)Ses där=)

2009-07-06 @ 16:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0