rättat och klart

det var rätt mkt stavfel i det där inlägget insåg jag, därför ser det så rörigt ut nu. borde väl kanske börja typ avsluta här och bege mig bort till den byggnaden där jag sen ska vara. har nämligen en lektion till idag, och denna nästa ska handla om omvårdnadsvetenskap vid örebro universitet. väldigt intressant ämne må jag säga.

ser framemot dodgeballturneringen imorgon. må bäste man vinna eller kanske lag dårå. sen på lördag blir det "die grande finale" med mellanstadiedisco. nostalgimsuik och nostalgikläder. men vad tusan hade man för kläder på sig när man gick på disco? hade man inte vanliga kläder bara? kommer inte ihåg att man hade nå speciella kläder på sig alls. musiken kommer man ju ihåg. det var ju alla dom här backstreet boys, nsync, britney, aqua, offspring med flera. men kläder, hajaj. vad jag minns hade jag bara vanliga tråkiga enkla vardagliga kläder, fast lite snyggare dådå. måste kanske gå till myrorna imorgon å se om man hittar ngnt som känns "mellanstadiedisco". undrar om det var då det var popp med magtröja och paljetter å glitter å sånt? hmm. jag kan gå i min parfym för den har ju fått omdömet "ska du gå på disco?", haha. jag menar "sometimes that's all you need to wear" som dom säger. hmm, undrar vad folket skulle säga då. det skulle ju vara ganska kul egentligen. passligt, jag tänkte just "om det skulle vara sommar så skulle det ju vara lugnt" och som nästa låt spelar dom sommartider på "dia psalma radion". inte skulle det ju sitta fel med lite sommar så att man skulle få springa runt i mindre mängd kläder utan att folk skulle titta snett på en.

det här var en annorlunda låt, som också den spelades på dia psalma radion. 
"han söker gärna tröst vid hennes runda bröst".
haha, och så sa de sen "glöm inte att gå hem innan ni går å lägger er flicker" 
haha (igen), fast den första texten inte egentligen hade någonting med den andra texten att göra.
cornelis har bra och annorlunda texter.

så där varsågoda till ytterligare ett rätt intetsägande inlägg,
som är så typiska och kännetecknande för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0