nu sitter jag

här igen. har hemskt tråkigt. är hungrig. vill hem, och ändå inte. vad ska man göra mer idag? sova?

tentan gick nä, men det visste jag redan att den skulle. hade också velat vara på teneriffa.

när man väl gick upp imorse insåg man att man hade varit slarvig. höll på å mista min plats till sjuksköterskeprogrammet. trodde drop-in registreringen skulle hålla på hela dagen, men tydligen enligt mina papper som jag verkar ha läst väldigt slarvigt slutade den kl 1230. när jag insåg det var klockan redan 1245. skyndade iväg. väl framme kom jag lagom till lunchen. akademicentrum p hade nämligen lunchstängt till 1315. suck var det med det alltså. så jg gick å köpte mig en sallad för jag tänkte att ngt måste man väl äta ändå. borde nog äta vidare på den nu då min mage är hungrig. där runt sen när dom var tillbaks från lunchen gick jag dit för att prata med dom å höra om det fanns en möjlighet att bli efterhands registrerad, och det gick som tur var jättebra. gick på informationsmötet som skulle hållas 1330 till när det nu slutade. det var rätt kul att lyssna på när sektionsmedlemmarna på serum pratade. alla lät så glada att jag nästan ville gråta.

sen var det dags för tenta. som sagt redan då. på väg dit hittade jag en kurskamrat som verkade lite förvirrad, men inte så konstigt då han hade varit till teneriffa.

ska bli kul med nollningen nästa vecka då jag äntligen får fara till gustavsviksbadet. har velat fara dit jättelänge. är mkt för att simma. skulle egentligen vilja börja simma som motionsform för det är bra för hela kroppen då med vattenmotståndet å allt + att det är väldans kul. sen igen är jag ju också ett rätt stort fän av sommaraktiviteter, som tex volleyboll. volleyboll är sommar för mig.

tidigare just funderade jag på om jag bara på random skulle fara till waterproof tattoos å tatuera mig. har velat tauera mig så länge nu. antagligen kommer det nog inte bli av, för jag är nog egentligen rätt feg av mig när det gäller "kroppsutsmyckning" och sånt. men vi får väl se.

nu ska jag väl hitta på å göra ngt annat. som till exempel gå till bokhandeln innan dom stänger å köpa den där boken som jag så behöver till tentan på lördag. vad då sita minuten köpning av bok. haha. sån är jag. en riktig sista minuten människa.

igår var en mörk kall och frusen natt.
och en kall mörk och frusen promenad.
middagen på max sen var ju ingen höjdare. men sen igen är jag inget stort fän av hamburagre över huvudtaget. ska det vara hamburgare för mig ska det vara hesburger. därmed basta pasta.

men nu gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0