en vecka och sex dagar sedan

står det. Det betyder att det var alltför längesen som jag senast uppdaterade här.
Börjar bli slarvig med det här igen.

Det har väl egentligen hänt en hel del sen sist. Något som jag alltid brukar säga. Börjar det kännas tjatigt kanske? Igår kände jag jätte mke för att skriva, men hade ingen riktig tillgång till dator så det blev ju inte.

Vet som vanligt inte vad jag ska skriva. Igår var jag å simma. Det var kul + att jag fick ett nytt fint blåmärke på knät. Började nästan sakna mina blåmärken som nästan alltid finns på mig. På sommaren brukar mina ben vara mest blåa. Men så ska det vara. Det visar att man inte bara har suttit still iaf. Har faktiskt inte fått några blåmärken på väldigt länge faktiskt (dubbel faktiskt är faktiskt bättre än bara en faktiskt). Har hela ena armen uppskrapad med små rivsår också då en av rutschitunnlarna var "vassa" typ. Den där forsen grejen var megaskoj. Fast det belv lite fail med bussarna (som inte hade något som helst med bussarna att göra egentligen). Vi skulle åka med en buss men den var försenad eller uteblev eller hur det nu var så vi stod å väntade tjugo minuter istället för tio och sen åkte vi med en annan buss istället. Med den hade vi lite mer lotto eftersom när vi klev av vid konserthuset kom bytesbussen precis, ungefär så iaf. Den som egentligen skulle ta åtta minuter ner till badet tog närmare tjugo trettio minuter. På vägen hem sen tog det faktiskt bara cirka åtta minuter samma sträcka. Detta kan ju iofs  bero på att på vägen dit så var klockan runt fem halv sex och på vägen hem var den närmare halv tio.

Härom veckan, alltså på lördagen (nu senaste lördag [24.01] alltså), var det vinbrännboll som nolleaktivitet. Känns lite kul å bli kallad nolla då man är ny på ett program. Massa roliga aktiviteter å sånt. Hade skitkul på brännbollen, jag menar jag träffade ju till och med bollen. Kom också fram till att det är mkt lättare att träffa bollen om man själv kastar upp den än om man har en "klockare" som gör det. Det fanns till och med en tunna vin som var gott vid en station. Jag förstår inte hur det kan vara så svårt att förstå vad vinbrännboll är. Om man delar upp det så här; vin vet alla vad är och brännboll borde nog de flesta också veta vad är. Svårare än så är det faktiskt inte. Kruxet med vinet är ju då att man har fyra stora tunnor som står vid varje "bo", och om man vill får man dricka av det. Det roligaste med hela vinbrännbollen var att man fick tacklas. Testa inte detta hemma små barn för det kan vara farligt att göra hemma om man gör på fel sätt eller om man gör som jag. Om man gör på mitt sätt lossar det tänder. Haha. Stackars alla faddrar vad dom var oroliga. Jag skrattade mest hela tiden. Fast nog kan jag ju medge att det tog bra ont dagen efter då bedövningen släppte efter tandläkarbesöket tidigare. Vi får se vad det blir av det hela till slut.

Nu börjar det här inlägget bli långt ju, som vanligt när jag får fria ord. Om det är någon som är intresserad av vad jag har för musiksmak mer än de smakproven ni har fått här så ska jag, när jag har skrivit klart det här inlägget, lägga till en länk här till höger (fast jag menar ju vänster) om min blogg. Kolla gärna mina länkar där för det finns många länkar där som är väldigt sevärda.

Sitter lite på msn, och kommer fram till att jag kan formulera mig rätt vackert emmellanvarven. Antar att ingen kan tro på det jag säger nu då de har läst hur mina inlägg här ser ut, men det är nog faktiskt sant det jag säger. Oftast. Ärliga är texterna iaf. Brukar inte syssla med att ljuga. Slutar ju oftast med att man trasslar in sig själv sist och slutligen. Att förtiga någonting är en helt annan sak som ej kan jämföras med att ljuga. Jag menar "det man inte vet mår man inte dåligt av". Det måste nog vara mitt favorit motto, tätt följt av "ärlighet varar längst" och "skynda långsamt".

en annan fyndig text är:
"gör som Gud och ärligt vandra,
sköt dig själv och skit i andra"

med detta får mitt inlägg vara klart för idag.
hope to enjoy! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0