egentligen

borde jag väl inte sitta här å roa mig så länge till.
har skrivit ut papprena som jag skulle, och börjar bli dags för matlagning.

igår gjorde man inte så mke. blev lite tvistelaktigheter, men de verkar nog som att det har ordnat upp sig. ngn person blir sur på en annan person för att den inte läst så noga på förpackningen. men sånthänder.

till slut blev det iaf pizza av det hela. vilket också var avsikten.

nu ska jag gå.
får bli ett kort inlägg idag.
återkommer kanske senare.



kvällen fick ett märkligt utfall.

maten blev riktigt god, och den här gången blev bägge mätta och belåtna, dessutom åt vi färska grönsaker till vilket är ovanligt i vår lilla familj. italiensk salladskrydda är så god. blev spaghetti och köttfärssås med en touch av makrill. blev lite mindre än en halv burk kvar då vi lagade pizza härom dagen. blev helt gott, lagom kryddig köttsås och lagom kokt pasta.


egentligen kanske det inte blev en så märklig kväll, men kul var det ändå. fast lite udda är det nog att två sitter ifrån en msn å pratar med två personer. haha. den ena konversationen var mer flummig än den andra. vi kom fram till ngnt och det är ju bra. efter ett tag får han för sig att han vill se på veronica mars avsnitten som han missat från tvn. det som var häftigt med det var ju då att jag fortfarande kunde sitta vid msn samtidigt som han tittade på avsnitten.

gissade väl att det skulle bli så här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0