som vanligt

sitter jag fortfarande här och gör allting annat än det som jag borde.

Kikade runt lite på de olika sidorna som jag är medlem på, och på en sida hittade jag gästboksinläggshistorik. Där stod det: "köpt apelsinjuice, har ingen citrus press. brukar du pressa egen? dessutom är jag inte så förtjust i fruktkött i juice. ska det vara en massa fruktkött kan man lika gärna äta en apelsin." 

Tänk va snobbigt egentligen att citera sig själv, haha. Tyckte bara det lät så kul när jag läste igenom det jag skrev till honom för att lite hänga med i vad han svarat och var vi var i konversationen. När jag sen kollar på det gästboksinlägg som han skrivit ser jag att det är postat tjugoförsta i tolfte och jag har ännu inte svarat på det. Iofs så har jag inte varit inne där sen dess heller, men iaf. Eller snare sen jag själv skrev till honom vilket var tolfte i tolfte.

Lättroad som vanligt. Men nu ska jag gå igen
och försöka göra ett nytt försök med mina planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0