rubriken också jah!

nu ska jag logga ut härifrån.
de stänger klockan tio.
han kom in halv och sa "du vet stänger tio, släck när du går ut".
jag svarade att jo jag vet.
han kände nog igen mig för han log så roligt när han öppnade dörren.
nu ikväll har jag varit rätt så aktiv iaf.
bara jag kommer upp ordentligt imorgon så jag hinner skriva lite till skriva ut den och lämna in den före 12 am.

nu ska jag som sagt gå hem och vara fisförnäm och sila vin och äta räker och tillbehör.
ursäkta för den roliga formateringen.
tyckte den var lite kul.
dessutom är den inte ny.
den har fått vara med förut.

hoppas alla glada har det bra och att alla sura har det ännu bättre.
detta skulle iofs leda till att de sura inte var sura längre.
haha.
smart där.
haha.
lättroad.
haha.
jag vet.
haha.
stop.

andra gången idag som jag glömmer bort att skriva rubrik på mina inlägg.
tycker det är lite pallrigt att alltid måsta ha en rubrik, jag menar hur mkt säger rubriken om inlägget ändå?
nä, ja just det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0