hastigast

kollade jag igenom mina senaste inlägg. inte konstigt att ingen orkar läsa dem. alla är ju flera km långa. måste verkligen försöka skriva oftare så att det inte beöver bli så varje gång. det är ju bara det att när jag väl kommer igång å skriva vill jag skriva och berätta så mkt. därför skulle det nästan vara bättre med flera inlägg per dag istället för att som sagt korta ner dom och för att då handlar varje inlägg om en sak istället för sju olika saker som inte egentligen har ngt med varandra att göra, trots att dom ändå i de flesta fallen har ngn mgemensam knytpunkt, även fast den då kan vara väldigt långsökt.

tydligen är jag "splittrad i huvet". lät väldigt allvarligt när de sa så, men sen när förklaringen kom så verkade det vettigt. det hela handlade om att jag är okoncentrerad och tänker på massor av saker och tankar samtidigt. haha, tänker på tankar :P

såg på alfa dog igår. det krånglade lite i början. bytte uppspelningsprogram å då funkade det. början av filmen var väldigt märklig. men i stora hela så var den nog bra, lite annorlunda, och slutet var lite extremt och oväntat.

men det här skulle ju bli ett kort inlägg så det är bäst att jag avslutar nu då.
ska gå å kolla det där med låstaggarna och bovärden.
sen börjar det bli dags för lunch och dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0