favorit i repris

Flera ggr har jag känt för att jag skulle vilja uppdatera. Borde då ha skrivit ner några tankar och funderingar till dator eller pappers. Min telefon håller på att spöka verkar det som, kanske så att den gillar det övernaturliga. Lite likt mig med min dimmpassion. Anledningen till spökligheterna är för att den blinkar/lyser till mitt i allt som om den fått meddelande, eller kanske för att den skulle vilja ha, men när jag kollar den har där inte hänt något.

Lite roligt att jag planerade ungefär hur det skulle skrivas det här inlägget för helgen, som varit, innan helgen ens varit eller ännu mer ens börjat. Det som jag tror att egentligen var huvudmål med ett planlagt tidigare besök här kan jag ju kanske nämna i en slags tankeform. Hmm.

Today's a sunny day, even though it's pouring outside.

As I recall it it was a wednesday,
the 12th to be exact.

Detta mellanpass hade iofs inte så mkt med dagens helg att göra.
Helgen har varit underbar, likt det vackra hotellet.
Han sa någonting som fick mig att drömma,
dessvärre så blev det inget lyckat.

En helg på två, eller tre beroende på hur man räknar, dagar och tre killar + en båt. Hmm.
Hopplösaste mest. Att man är en sådan killtjusare. Men vadådå? Jag menar jag tror på att man bara lever en gång, så då måste man väl passa på så länge man lever, kan och har möjlighet.

Kanske börjar bli dags att sova den här tiden, och trots det sitter jag och funderar på om jag skulle svara på ett brev till.
På tal om brev, ni skulle ha sett min senaste brevformulering angående framtiden. Det kändes väldigt fint, melodiskt och poetiskt på något vis, trots att innebörden i hela framtidsvisionen var ganska inte så positiv. Dessutom är den nog högst antagligen influerad av andra. Brukar lätt bli så när jag tänker, skriver och funderar.

Nu över till ngt roligt angående mitt dillemma om vilket album som skulle köpas.
Har åtgärdat saken, och den slutliga vinnaren blev POTF - RR.

För att inte tala om mig som får stoltsera som ägare.
För att inte tala om butiksförsäljarens butik.
För att inte tala om bandets förtjänst.
För att inte tala om skivbolaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0