augusti för+ och mot-

Det där inlägget var inte alls så rörigt och osammanhängande som det tydligen kändes som det skulle bli då när jag skrev det, dock var det nog lite roligt att läsa det däremot. Alltid spännadne inlägg när man är mitt i mellan vakenhet och sovande. Det mest filosofiska tankarna vågar komma fram då.

Juli blev nog en helt givande månad. Hittade nytt mkt trevligt sällskap och insåg att det egentligen är ganska fint i Finland, bortsett från språket. Stället jag bodde på var så mysigt och utsikten var för underbar om kvällarna, men hettan tog nästan kål på en. Luften känns mkt annorlundare på tolv våningars höjd. Många roliga utflykter han det bli. En av dem var väl kanske lite mer speciell, med det underbara ösregnet som forsade ner utanför bussfönstret. Väder och vind och naturfenomen är ngt som aldrig slutar fascinera mig.

Nu är det redan augusti, vilket är både på gott och ont, vilket framkommer med rubriken, eller iaf var det tänkt så åtminstone. Kanske arr rubriken ändå var tydligare med sin glada och ledsna smily, men tyckte de såg så dumma ut i förhandsgranskningen så fick ändra till så här istället. Skönt att vara hemma i Örebro igen, men allt annat känns fruktansvärt stressigt. Inte konstigt att magen är som den vill då. Men känns ändå bättre att veta än att inte veta. Trots det blev det ändå lite mer besvärligt nu, det skulle ha förklarat allting, eller nästan. Nu kvarstår fortfarande frågan varför och vad som ska göras åt det.

Tack för en trevlig natt iaf. Gav antagligen upphov till många söta fluff drömmar, som jag dock inte kommer ihåg ngnt av just nu. Men annars är det nog säkert bra.

Ska bli spännande med nästa helg =)
Looking forward to it ^^;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0