se där

nu är jag här å skriver igen. det blir lite som hon sa; när man väl börjat är man fast. lite som en kedjereaktion på ngt sätt.
hade väl inte så mke att säga idag. har väl inte hänt så mke har varit en helt vanlig söndag.

det som har varit viktigast idag är väl att man ska komma ihåg å flytta bak klockan till vintertid. inatt kl tre am skulle klockan bli två am. kom ni ihåg det? vi har flyttat om våra klockor iaf. lite snålt att inte mobilen flyttade om sig själv. tyckte ändå den var av en rätt ny modell så att den skulle klara av å göra det själv. men nähe, tydligen inte.

mest vettiga som har hänt idag är väl att jag har diskat så mkt att jag fått russinfingrar. kommer inte ihåg när det sist var så här rent å fint i köket (om man bortser ifrån golvet), så länge sen var det sen sist ngn gjorde det. skönt att ha det gjort iaf. visste att om det inte blev diskat idag skulle jag få för mig att göra det en annan dag när jag ännu mindre skulle ha haft tid till att göra det.

nu ser man halvt om halvt på big in japan på sexan. låten deras är ju rätt fin iaf.

öppnade just en godis burk också. den var lite av en besvikelse. på båten (rosella) på väg hem (från åland till örebro) köpte jag en "taveners fruit drops" burk. i den ska det vara röda, gula, gröna, och orangea sugtabletter (hårda godisar som håller länge, såvida man inte tuggar på dem). men nu när jag öppnade den var det nästan bara gröna i den, och endast två gula. borde egentligen lämna tillbaks den för reklamation, men tror inte det funkar, dessutom känns det lite väl faktiskt.

dessutom har man lagat mat idag, spaghetti å köttfärssås. köttfärssåsen som jag lagade blev helt bra.

nu tänkte jag att jag skulle börja sluta svammla. för att inte ha ngt å säga blev det ändå rätt långt. haha.
hejdå nu.

Kommentarer
Postat av: Martina

Men du, det är ju jättebra att det inte är några gula godisar, de äter man ju ändå inte. Du har ju typ tur!!!

2008-10-26 @ 21:54:44
URL: http://blondeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0