pelikan sången är kul ^^

Under de senaste dagarna, då när jag var på Åland, kom jag att funderat rätt mkt utifrån mig själ, och kommit fram till en del saker, inte direkt världsomvälvande vetenskap, men ändå lite saker som gav ett intressant resultat. Till exempel kom jag fram till det här:
  • gjorde jag en liten kul grej under kvällslektionen som inte började och varade så seg som den brukar vara, men närmare slutet å efter sista pausen segade allt ihop. En liten, hur ska man säga det, undersökning? Ville göra ngt krativt. Hmm, huruvida kreativt nu några bokstäver och några andra bokstäver kan vara. Gav väl inte några egentliga svar om ngnt, var mest bara på skoj, typ.
  • kom jag fram till att jag är som Sune, fast tvärtom; för att förtydliga lite för er som inte hängde med i svängen blir det likamed killtjusare. Har märkt att jag pratar på ett flirtigare sätt när jag pratar och är med killpolare, dessutom beteer jag mig lite på ett annat sätt + att jag gärna umgås och är med många killar.

(iofs har inte första punkten så mkt med ålandsvistelsen att göra men tyckte det passade in här, och om den inte skulle vara med skulle det blivit en sån kort punktlista)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0