hur värdelös

kan man egentligen vara när man till och med misslyckas med att laga pulvermos!?
* konsistensen
* smaken

två viktiga delar i en maträtt, båda blev fel, och då är det lätt att laga pulverpotatismos. ska vara lätt iaf.
man är nog bra duktig om man misslyckas med båda. haha.

sen var det ju ngt mer jag också hade tänkt att skriva. kanske det dyker upp senare ikväll.

nog är man bra mobbad om man sitter ensam hemma och pluggar fredag och lördag kväll. inte för att jag pluggade så mkt igår och inte har jag kommit mig för att plugga så mkt idag heller. borde verkligen ta tag i det hela på riktigt. börjar snart dra den slutsatsen att jag nog inte är ämnad för universitetsstudier. skulle egentligen kunna gå den utbildningen som jag vill på åland och ändå ha samma grad som de som går vid universitetet här i sverige.
det som kan vara ett litet problem med det är ju att jag vill inte flytta igen.
bor bra här och trivs i vår lilla mysiga lägenhet.
trivs bra här i örebro med för den delen.
människorna här är trevliga.

glad lilla jul på er som nu "firar" det.
ha de da de du de da

som vanligt när det kommer snö
så smälter den bort lika hastigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0