som sagt

nu är klockan redan så här mkt å jag sitter fortfarande här vid datorn.
kanske dags å börja gå å sova?

undrar vad jag har gjort riktigt. lite "flashback" på ngt vis, i den meningen att tiden går snabbare vid datorn, som det var i högstadiet ungefär.

annars har jag väl inte så mke å uppdatera med. hittade faktiskt bra låtar på datorn också. låtar som inte riktigt går å höra på så många ställen. har sökt på youtube flera ggr. skapade konto å tänkte ladda upp dom, men det funkade tydligen inte. var något om att det var filformatsfel och inte gick att konvertera det vettigt eller någe sånt. vet inte riktigt. är inte direkt ngn datahaj.

kvällens låtar blev
Metallica

Enter Sandman
Unforgiven II
Now I lay me down to sleep
Now I lay me down to sleep
Pray the Lord my soul to keep
Pray the Lord my soul to keep
If I die before I wake
If I die before I wake
Pray the Lord my soul to take
Pray the Lord my soul to take




nu är det dags att sova säger min hand.
trevlig godnattlyssning till er.
^^;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0