härom dagen,

alltså fredagen den tjugosjätte december, då jag var chaufför, var en annorlunda kväll. många kommatecken blir bra det.
efter arken blev det efterfest hos kompisen mittemot pingstkyrkan. det som var roligt där var ju att nästan alla killar sprang omkring nakna eftersom det skulle basta. haha. en annan kille tyckte "allt kommer upp på bilddagboken". han var trevlig. ålänningar är väl det i allmänhet. har egentligen aldrig pratat med honom förut. det var så med många där. sju killar å två tjejer bastade. en hade vett att ha bh å trosor på sig.

nu har jag skrivit ett så där lagom meningslöst inlägg.
nu frukost.
intressantaste för idag var ju då att jag var den som gick upp bland de första här.
men nu ska jag gå på riktigt.
hej då nu.

Kommentarer
Postat av: Sofia :)

hahah den kvällen var så jävla rolig :D det måste vi göra om! sorry om du fick köra mycket på oss men det var jättesnällt :D



men jag tycker du ska komma till stan på nyår! alla åkr bort och jag är helt helt själv:(:(:( har absolut no plans!:(

2008-12-30 @ 20:41:02
URL: http://sofiuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0