funderar

allvarligt på å skriva ett inlägg till nu medan jag väntar. har ju inte direkt hänt så mke sen förra inlägget men iaf.
håller fortfarande på å laddar upp bilder. gillar deras nya funktion att man kan ladda upp flera bilder på en gång. man behöver bara välja datera automatiskt dra över några bilder å sen fixar de resten. helt utmärkt.

men så blev det inte. blev mat mitt i allt. nu kom jag bara upp för att avsluta allt som är påbörjat, och sen ska jag gå ner igen å spela kort. ska bli spännande å se vem som är bäst denna kväll.

nu är allt klart. blev bara så där runt hundrafemton bilder. den som loggar in nu har väl ngnt å göra sen.
det är bra att jag kan sysselsätta folket.

nu får det räcka för idag.
natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0