det glömde

jag säga i förra. eller iaf tror jag att jag glömde säga det. det jag hade tänkt säga var att jag gillar den här lilla, dock inte alltför lilla, bärbara datorn. den har så mjuka å lättskrivna knappar.

sitter i geta just nu då som sagt senast. rensar från min vackra neongröna kamera, vilket leder till att det bli spammycke uppladdade bilder på bilddagboken. de som är intresserade å kika på dessa så finns det en länk här till sidan om min blogg. de andra två (killen och systern) sitter där nere å spelar hennes julklappsspel the sims 2. jag fick alltså tillåtelse att vara vid datorn å fixa med kameran medan de spelade.

märkte att jag hade fler bilder på bdbn än vad jag trodde, och nu efter att jag är klar med dagens spammande lär bildantalet på min sida ha fördubblats. nu kom jag på att jag glömde dra över den där fina bilden som jag skulle dra över. tänkte att jag skulle byta min msnbild till en bild där man faktiskt ser mitt ansikte också. den jag har nu, som iofs är ganska snygg den med imo, ser man håret mitt samt haka näsa mun. en väldigt givande bild. den är iaf konstnärlig på ett vis.

annars händer det väl inte så mke så här i mellandagarna. kanske att man borde fara till elgiganten på mellandagsrea. ganska coolt ändå att vi har en elgiganten här på åland =D

sa jag förresten att jag var å julnissade med min syster till grannarna en bit bort på julafton? det var julmysigt kul på någe vis. den yngsta flickan i familjen blev överlycklig när "tomten kom". det kändes bra att man kunde göra en god gärning för ngn. (nu har bilderna nästan laddats upp klart.) några av paketen hade rim och vi var inte alltför bra på å läsa deras stil så då sade vi "det är inte så lätt att läsa när man har blivit så här gammal". ett annat paket saknade "adresskort", eftersom det hade ramlat av. när vi hittade kortet så la vi det bredvid och sade "vi brukar alltid ta med ett extra kort utifall att det är ngt paket som saknar etikett". det var kul. familjen skrattade så gott.

nu över till bdbn.
syns kanske där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0