mitt nya liv

Nytt år. Nya möjligheter.
 
Började till slut se igenom stilmallarna för bloggen och hittade kanske var man ändrade brödtextensstil, ändrade alla av samma sort som jag ville ha bort och bytte ut mot en annan stil. Dock vet jag inte om det blev särskilt mycket bättre. Ville ladda upp en visningsbild också, men hittade inte den jag sökte. När jag gick via fb för att titta på den var den inte lika fin som jag mindes den, så det fick helt enkelt vara för nu.
 
Förändringarna är än så länge inte så omfattande, men har halvaktiga planer på att göra en större förändring. Har ju en del fina bildetr som bara ligger på lager och blir gamla. Kanske man skulle försöka sig på att ladda upp en av dessa som bakgrundsbild för hela bloggen, istället för den här enkla? Göra en egen stilmall fanns ju som alternativ för gratis medlemmarna. Återkommer med vad det blir av allt.
 
Funderade på alla mina halvfärdiga studier. Dags att ta tag i de kvarglömda resterna och kanske komma någon vart med kurserna och poängena. Jag menar två kapitel om dagen borde väl inte vara helt omöjligt?
 
Dessutom har jag börjat med en ny serie, kanske inte kommit så värst långt men det tar sig. Går även rätt snabbt att läsa några sidor här och där på min mobil. Har åtminstone nästan kommit två böcker framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0