Hej Bloggen

Jag vet att jag inte har varit här så ofta som du nog skulle vilja. Kan förstå att du känner dig lite ensam mellan inloggningarna, men det gör jag också. Kan inte se till att du får besök och påhälsningar oftare för det är tyvärr så få, om ens någon, som läser min blogg.
 
Idag har jag varit utan bilen min i två timmar, det kändes ovant om något. Gick in till staden för att se om det fanns något av intresse. Aldrig har Mariehamn känts så tomt och ödsligt som just då. Det fanns två ställen som var öppna den tiden jag vandrade omkring, ett fik och ett mer lunchigt ställe. Trodde verkligen inte att det var så läget låg till i vår lilla stad, men så var det dessvärre.
 
Aldrig har jag heller känt mig så utstött som när jag valde det ena fiket och satte mig ner med min kaffe och smörgås. Alla var två eller flera, jag var en. Utstött som en utomjording. Nåja, till slut öppnade ställena jag behövde till och det ena sa att det inte behövdes göra något från det här hållet, utan när jag var tillbaka på plats. Det andra stället gick snabbt enkelt och smidigt, samt att killarna ringde och sa att min (Blåbärs)Pärla var färdig.
 
Så du ser Bloggen, dagarna är inte alltid så fyllda av besök som man kanske ibland skulle kunna tänkas vilja. Nu ska jag gå igen. Hoppas vi syns snart igen! Lycka till med att nå ut till besöks läsare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0