hälften tvärtom

När jag var på väg till jobbet passerade jag ett skyltfönster där det stod "50% fashion". Då tänkte jag i mitt stilla sinne "men vad är då den andra hälften?"
 
När jag kom hem från jobbet den kvällen såg jag till min "förskräckelse" att Transformers hade flyttat, hur skulle jag nu kunna känna mig trygg här? Han stod så bra där, så överbeskyddande, snett uppåt, mittemot oss.
 
Har gått hem ifrån jobbet de senaste dagarna. Ibland börjar man redan sju på morgonen och då är det rätt kallt, så då när man ska hem har vädret utvecklats åt ett eller annat håll. Då kom jag att fundera på om "frågan är om man ska tänka tvärtom när det gäller morgonens väder och kläder". Fin plan nog, men vet inte att jag tagit den i beaktande någon dag än så länge.
 
Där omkring i dagarna hittade jag ett horoskop som jag tyckte stämde in ganska bra. När jag visade det för personen i fråga, så tolkades det så gott som helt tvärtom. Tolkningarnas gåva varierar stort och alla vinklar kan vara bra från sitt håll.
 
"it's not okey to cry for what you never lost now"
"leave the past behind ans smile for what is here now"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0