promenerande

genom staden idag, allt kändes så ödsligt och tomt, som om det vore vinter mitt på Ålands gator. Fast sen igen var klockan inte så där "gå-omkring-på-staden-mycket" heller. Alla var antagligen på sina jobb.
 
Handlade lite mera diverse än vad jag först hade tänkt mig, men dock inget onyttigt trots att jag var svinhungrig. Ett litet plus i kanten till mig.
 
Såg på lite serieavsnitt och sen blev det "långt-långväga-samtal". Trevligt med lite rapportering hemom ifrån. Alla verkade egentligen på bra efter omständigheterna, åtminstone om man ska tro brevet som öppnades nyss.
 
Astrött och frusen som vanligt lyckades jag till slut pallra mig iväg till bussen igen. Väl i stan fick jag vänta en stund på nästa buss. Framme där köpte jag sedan ett årskort och simmade en stund. Säg till om någon vill fara till Gustavsvik något för hänger gärna med.
 
Trötta, hungriga och frusna gick vi därifrån någon timme senare. Stackaren som hon hade väntat, men hennes bikini var jättesnygg. Pizzeria efter pizzeria passerade för vår syn. Till slut bestämde vi oss för att äta på ett ställe tills att stället som kom före dök upp och då tog vi det istället.
 
Åt och gick sedan hem, mätta och belåtna överanalyserade vi glatt pojkarna.
Nu ska det bli så underbart skönt att äntligen få sova igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0