synd

att jag missade det faktum att en röd dag även inverkar på träningskalendern. Jag som så ville träna ikväll, kände att jag hade behövt göra det. Speciellt när jag missade de två senaste träningarna pga diverse förhindrande orsaker.

Idag har varit lite diverse. Det har diskats och tvättats, varav kanske hälften av kläderna är vikta. Fick symaskinslånande gäster och hon fixade till undertrådssömmen så nu när hon sydde såg den riktigt snygg ut. Annars har det väl inte blivit så mycket av dagen, mer än att jag har kommit på ett bekvämt datorsittarläge. Funderar på vad det ska bli av kvällen, är nämligen både pub- och nattklubbskväll på Kåren idag.

Igår blev nog helt bra till slut, även om starten var rätt sådärig. Saknaden av diverse saker var störande, samt den kvarvarande disken från fredagens nöjeskväll. Fick blanda en drink med glas och shaker igår. Det var kul. Då kände man sig riktigt bartendrig. Hoppas resterande blev rätt igår också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0