fotouppdaterat

Bra att jag inte spambloggar känner jag.

Tiden går fort när man har roligt och bilddagboken har igen fixat ett hyggligt enkelt uppladdningsprogram, om det var någon som undrade eller var intresserad av att veta det. Det är årsuppdaterat där nu. Tog bara sisådär många timmar, var dock förvånansvärt svårt att hitta bilder för december.

Inte nog med det, tror även jag ska gå till den där andra sidan och säga hej, nu har jag uppdaterat "allt viktigt". Skriva för skrivandets skull heter det väl att man ska,
inte sant? Intressant?, näej inte direkt.

Men nackont (eller varför inte konsonant?, jepp det var precis vad jag menade,
gillar att datorn vet precis vad jag söker för ord).

Kommentarer
Postat av: Per

Vad har du för länk till bilderna då? :D

2012-02-04 @ 04:19:43
URL: http://modinonline.se/
Postat av: Erika

Svar till Per,

Den här länken borde fungera:

http://dayviews.com/ladylemiz/

men inte helt säker. Annars får du helt enkelt gå till bilddagboken och söka på ladylemiz :P

2012-02-04 @ 15:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0