efterfrågat

hm vårmode

"Inte så konstigt att kläderna kostar billigt när de måste gå och dra i dom."

Självciterat och bloggat om det eftersom min bloggkompis tyckte det lät roligt när jag skrev det till henne i ett sms och efterfrågade ett blogginlägg om det. Så här är det inlägget. Återigen, jag må vara tråkig som inte lägger upp bilder, men jag vet även varför, för den där ramen som alltid blir är inge fin.

Förra veckan blev inte direkt som det stod på bloggen att jag hade planerat den. Lördagen blev aula och sen inget loverall. Gick hem och åt inget vettigt, såg på Mello3 (mer om det senare) och sen en sorgsam film.

Kommentarer
Postat av: Mia

Fortfarande såå bra kommentar, roligt för att det är sant :D

2012-02-20 @ 23:07:52
Postat av: Mia

För övrigt gillar jag ramen, det passar in med det svarta. Men gör du inte det så kan du ju googla fram hur man tar bort de kod-inställningarna, aaallt går att hitta på google =)

2012-02-20 @ 23:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0