blogging failure

Gissa om det kändes lite surt när jag missade skriva med tio minuter. Tänk mer än tjugo dagars skrivande i streck och så går man miste om månadsrekord på grund av en tio minuters spann åt fel håll. Damned.

Därför har jag inte heller velat skriva på några dagar för att det kändes jobbigt att ha failat. När jag äntligen började få någon ordning på någonting stupar det. Vad ska jag nu "skryta om" liksom?

Såg just ett klipp från en väns blogg om Alexander Skarsgård. Gillar att min första tanke när han kom in var "vad han ser dum ut med så mycket kläder på" haha. Kanske att det har blivit lite mycket True Blood lately, eller vad tror ni?

Till slut hittade jag två som var sugna på att följa med, vilket även kom med en liten bonus eftersom den ena gärna tyckte vi skulle fara med hans bil. Win-win situation liksom. Det som är lite problematiskt med den fotoshooten är att bilderna som jag gillade lite extra kan jag inte egentligen lägga upp någonstans för de är förbjudna. What to do about that, hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0