måndag sjunde november

Vad märkligt det kändes att gå i skola igen. Kände mig helt malplacerad. Han jag blev att prata lite med var mycket trevlig. På lunchen sen gick jag hem och lagade makaroner och köttbullar med kokta grönsaker till, och smakade lingonsylten. Den var god och passade bra till maten. Tillbaks på lektion och därefter stå och vänta en stund. Följde dom ut eftersom dom var på väg mot samma håll som min parkerade cykel. Cyklade den hem. Där runt sex sen for jag och en annan kompis iväg till Eyrabadet för att simma. Simmade duktigt i en timme, varav vi höll på att dö av svält så vi blev tvungna att avbryta. Gick till matbutiken där vi ägnade oss åt att omsorgsfullt handla till största delen specialprisvaror. Jisses vad den smörgåsen satt fint.

Nu ska vi återgå till helgens tema och se en film. Blev några stycken nu under helgen. Har varit soffmysigt med film och chips. Ikväll blir det nog dock något annat snacksande till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0