eller

Det känns som allt börjar gå segare och segare. Motivationen som jag nästan hade där vid början ett tag håller på att sakta rinna ut igen. Varför ska det behöva bli så? Önskar det skulle finnas något sätt att återuppliva det som fanns förut, eller bara något sätt att klara sig igenom den här kursen med sina tillhörande tentor. Det här går sämre och sämre känner jag. Bra att jag då istället försöker träna tre ggr i veckan då, fastän man kanske inte ska i detta "tillstånd".

Har känt att jag har velat skriva där flera gånger men sen när jag väl kommer till den sidan känner jag att det jag tänkt skriva känns antingen dumt eller för kort. Varför ska jag känna så för. Ett kort eller långt inlägg spelar väl ingen roll, längden har väl ingen betydelse, eller? Så länge det uppdateras, eller?

Många eller nu känner jag. Var på ytterligare en audition igår. Gick väl antagligen som de andra har gått. Borde kanske lyssnat bättre och valt en annan sång, istället för att välja den svåraste av de tre som man fick välja mellan.

Men Men.
Life Goes On.

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

hihi.. godnattt! :D

2011-11-28 @ 00:20:28
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0