helgen som var

funderade på om jag också skulle göra den där bloggrubrikslistan som jag sett cirkulera runt på bloggar nu en tid. men sällan att jag tror jag kommer lyckas blogga minst ett inlägg om dagen i en månadstid. men vi får väl se vad det blir om det blir något alls.

mitt planerade fastlagsbullebak (ja det var absolut fastlandsklimat som jag menade) har än en gång blivit uppskjutet, verkar inte som det kommer bli av alls. maten är klar men ingen verkar vara intresserad av att äta.

det kanske lönar sig att gå upp tidigt för då får du ju faktiskt en längre dag och hinner med mycket mer. i fredags till exempel gick jag till tandläkaren till min bestämda tid kl tio över sju, tog tie minuter där och sen gick jag hem. fick två brev skrivna, vilket gjorde att jag kände mig duktig. där på kvällen sen såg jag ut en säsong av himym, en film och sen sova. kanske inte blev så mkt avancerat den dagen, men kände mig iaf duktig.

igår gick jag upp kvart i åtta och skrev tenta från kvart över till tolv. gick hem och fick pojkvännen väckt vilket gjorde att jag också kände mig mer vaken. sen åt vi väl antagligen ngnt, han gick iväg på spelkväll och jag övergav msn för ett massagebesök till min diplomerade vän. den halvtimmen gick oerhört snabbt må jag säga. eftersom matbutiken i princip var på vägen till hem så handlade en massa diverse som blev mer än jag hade tänkt mig och inte det jag kom dit för. väl hemma sen vare folk här och dags att äta tråkig mat. bytte om och gick på tårtkalas till bb för att fira de tre pojkarna som hade ordnat med kalas med tårtor. efteråt begav sig nya folk hem till oss och vi spelade och hade lite ultrastar kväll. inte förrän kl sex am kunde vi gå och lägga oss.

gårdagens dag resulterade dock i en alltför sen start idag.
men det verkar vara vanlig vardag för oss nuförtiden.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja varför inte? Ju oftare desto bättre, men tänkte att det kunde bli svårt med allas tidplanering. Jag vill helst gå kring mitt på dagen när det är som ljusast, vart vet jag inte då jag aldrig riktigt gått på promenad här i staden men finns mycket skog här så finns säkert nå fina promenadstråk därinne :)

2011-03-06 @ 19:47:03
URL: http://somenstrand.blogg.se/
Postat av: Mia

Det är min kompis Maria, hon var med på min inflyttningsfest om du kanske minns? Jag vet inte om de kommer upp, men hoppas själv på att få se bilderna :)

2011-03-07 @ 22:25:01
URL: http://somenstrand.blogg.se/
Postat av: Mia

Det hade gått mer än ett dygn faktiskt :P

2011-03-09 @ 23:06:10
URL: http://somenstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0