igår

gjorde jag inget speciellt, vilket resulterade i att dagen gick i real slow motion. Planen var att fara på luciakonsert men eftersom jag inte var helt säker på tiden, och frågade lite i senaste tiden så hann vi inte stressa iväg till det. Det var synd. Gillar luciasånger och stämningen som sprider sig när luciatåget kommer. Efter duschen blev det då istället att vi gick på måndagscaps, även om jag tycker det känns rätt fel att dricka på en måndag. Kul var det att capsa igen, har gjort det typ tre ggr ever, men ont fick man i foten.

Idag är det luciaafton. Inte sett eller hört ett enda luciatåg ännu, och inga lucialåtar heller för den delen. Ska väl så småningom börja bege mig mot träningen igen. Det enda som jag känner att jag orkar lägga tid på just nu. Rätt kasst med tanke på skolan och sånt, men börjar mer och mer fundera och luta mot att jag kanske borde ta studieuppehåll for real, och sen ta tag i det igen när jag verkligen känner mig pepp på det. Men men vi ser väl vad det blir av något just nu.

Nu ska jag skynda mig igenom det spöande regnet bort mot träningssalen. Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0