tågresan

Han såg cool ut, så där snäll och blyg. Det var en intressant tolkning av coolhet tycker jag. Haha, tror iaf det var det jag tänkte på stationen när jag såg denna "coola" kille. Nu har tåget kommit till Arboga, alltid en bit på vägen mot den stora staden Stockholm. Köpte lite frukost mat eller vad det kallas den här tiden. Drycken var en vitamin water, hur gått låter det egentligen? Med smaken apelsin + apelsin, fast den egentligen smakade exakt som fanta fast utan kolsyra, rätt blaskig smak alltså. Det där såg dock rätt konstigt ut, såg ut som en bensinmacksbelysning som svävade mitt ute i luften.

 

Morgonarna är värst, speciellt om man ska iväg någonstans. Är så fruktansvärt svårt att slita sig från mysigaste. En puss till och en till och en till och lite kli och lite till. Alla gånger hinner man egentligen inte med det, men det blir ändå. Kliandet fungerar lugnande samtidigt som det blir lite som massage. Nästan att jag saknar det ibland. Andra gånger vill man bara därifrån för de där vissa dagarna känns allt bara som att det är fel.

 

Passligaste med låten nu iaf. Det var flera låtar igår som hade textrader som var så klockrena, men glömde tyvärr att skriva upp dom. Kan inte hålla rätt på allt.
Frågan är ju om jag kan hålla rätt på någonting.

 

Nej men nu blir det smörgås,

min mage morrar matdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0