om helgen

en annan sak som jag kanske ska säga innan jag försvinner till mina märkliga drömamrs värld efter att duschen har slutförts är att jag kommer inte vara så närvarande den här helgen.

ska försöka mig på att göra en kort sammanfattning sen på söndags kvällen efter att jag kommit hem har. kan inte lova att det kommer bli kort, för mina korta inlägg är sällan så korta att de kan beskrivas med adjektivet kort. men man kan väl inte göra mer än ett gott försök.

vilket som tur var nu påminde mig att jag ska gå och skriva ut schemant innan jag försvinner iväg. bra att jag kom på det nu, för det hade varit lite jobbigt utan ett schema, kanske inte direkt jobbigt, men lite störande för de andra om jag måste fråga hela tiden.

I know a way to something much better
hold it inside me
I know a fairytale that it's longer
than anyone will read
I know a way to something much higher
keeping inside me
I know the way to touch the sky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0