cyklar är överskattade

Det här hade jag tänkt att egentligen skriva i förra inlägget, men sen i alla hast glömdes det bort. På tisdagen efter lägret var jag även på en första hjälpen kurs och "tekniken" hade uppdaterats sen man gick i gymnasiet. Nu var det en mini anne docka per person istället för att man hade en som alla "delade på". Anledningen till att den kallades mini var för att den var från bröstet och uppåt. Betydligt mkt bättre må jag säga + att var och en fick en varsin papperstelefon.

Haha, den här russin låten på spotify är ganska rolig den iaf, haha.
"har du förstått frågan?"
"jamen, det där var ju ingen fråga"
"nej, jag är ju inte klar än"

Haha. "hålla varandra i handen, men då kan man ju inte leka"
"precis, man ska inte leka nära vägen".


Igår, alltså måndag, skulle jag cykla in till stan men den förbannade cykelkedjan hoppade ju var tionde meter så det slutade med att jag gick hem med den igen och fick skjuts av en vänlig själ in till stan. När jag till slut kom in till stan tyckte dom "dags att köpa sista drinken, vi stänger om en liten stund".

Aldrig mera cykel.

Nitton halvtimmar, haha. Bra låt det där alltså. Hahha.
"i slutet av antennen satt en jätte stor bil som kunde ha kört på mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0