störande

en annan sak som har blivit väldigt störande på sistone är att jag säger "kul!" om en massa. haha. typ lite som i scrubs avsnittet där jd stör sig på sin tjej som säger "that's so funny!" istället för å skratta.

haha. thought you wanna know. på tal om engelska. det var lite kul en annan härom dagen då jag satt på tåget (eller var det nu var) och skrev lite dagboksinfo till pappers och då mitt i allt börjar jag skriva det på engelska. det var kul! haha, jag sa ju det. hittade två låtar med textrader som precis passade in, iaf den ena passade bra in.

den ena var den här: down with the sickness med disturbed
och den andra var: fairytale gone bad by sunrise avenue

och så vill jag bara säga att jag har blivit en riktig blogg-nörd. saknade ju att skriva på bloggen min under helgen då jag var på åland och inte hadde samma tillgång till att skriva som jag har nu.
hur nörd är man inte då liksom?
haha.

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, ja sa ju det, man blir fast direkt ;)

2009-03-04 @ 14:17:43
URL: http://blondeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0