vad händer?

Jag tror jag har fått fnatt. Någonting stämmer inte iaf för det är fjärde inlägget som jag skriver idag på kort tid. Har jag inget liv? Har jag inget bättre som jag kan göra? Finns det ngnt nytt att säga nu so inte fanns för typ en halvtimme sen?
Ingen aning, ingen aning alls faktiskt.

Här kommer iaf en ny låt och video ifrån Backyard Babies. De här killarna är ju faktiskt bra. Var längesen jag lyssnade på dom. Var nog i samband med när dom spelade på Åland. Videon var lite annorlunda mot deras vanliga videor förstod jag, inte för att jag tror att jag har sett ngn annan av deras videor men iaf. Inte för att jag riktigt såg den här heller eftersom jag var inne och läste på S's blogg men hörde låten iaf, och den var mkt bra! Rekommenderar den för alla ByB fans, och alla andra med för den delen.

Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0