sitter i telefonkö

och det går inte särskilt snabbt. "Går de bra att dröja?". Dum som man är så säger man ja. Nu har jag till slut fått tiden ändrad iaf. Egentligen kan jag ändå inte fara till Åland nu över helgen men kommer göra det ändå. Jag är nog egentligen en ganska dålig elev.

Ibland tänker jag och ibland efter de första iblanden tänker jag varför jag tänkte så. Är det normalt att ifrågasätta sina egna tankar? Andra iblandgånger tänker jag bara på helt märkliga saker, utan anledning egentligen. Ibland ifrågasätter jag mitt varande, och undrar vad jag egentligen håller på med. Andra gånger kommer jag fram till att jag egentligen har det rätt bra.

Haha. Var lite roligt. Tänkte jag skulle gå in å kolla lite på bilddagboken. Så dyker den här bilden upp.

Haha.

Infogade klockslaget så där för det var då jag tog bilden. "Tillbaka innan 13.30!", så tusans heller. Haha. Dom är roliga där dom.

Annars har det väl itne hänt så mkt. Han for idag. Blev glad att jag blev lite ledsen. Måste ju betyda ngnt att jag blev ledsen i ögat för att jag inte hann säga hejdå. Eller var det bara mina konstiga humörsvängningar? Synd var det iaf att vi förstod fel på tiderna. Hade verkligen velat säga hejdå ha en trevlig resa och allt sånt.

Alla dessa tankar som bara snurrar runt.

Nu kom det in en som tände lampan. Varför gjorde han det för? Nu blev man ju bara å känna säga ännu mera trött. Gillar mörkret bättre, eller iaf dunkelheten som kommer från att inte ha lampan tänd.
På tal om mörker och ljus och sånt så har jag en rolig bild till som jag hittade på internet någonstans.

bara för att

Dagens uppdatering blev i lite kortare ordalag iaf.
Blev lite mer av ett "roliga-bilder" - tema istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0