Vilken seg dag alltså!

Vakande vid sju då hans klocka ringde. Han skulle nämligen å skriva tenta idag från åtta till elva. Låg kvar i sängen till just efter att han gått, då jag gick upp, låste dörren, och sen satte mig vid datorn. Denna morgon ville den inte alls samarbeta. Allt segade. Han kom hem där runt elva, frågade om jag skulle följa med å spela (lunch)badminton. Tänkte att det kan jag hänga med på bara jag går där runt halv ett, så jag hinner duscha å sånt före lektionen. Väl vid halv ett ville jag spela lite till eftersom då hade dem just börjat spela rund badminton (ungefär som rund pingis men man spelar badminton istället för pingis). Det var rätt kul, dessvärre blev jag tvungen att gå innan jag hann spela desto mer hade varit kul å stanna där en timme till, men jag hade ju lektion. Stressade alltså iväg men insåg ganska snart att jag ändå inte skulle hinna till ett, så då valde jag att också tvätta håret. Tänkte att om jag ska orka med den där föreläsningen så måste jag äta lunch också. Halv två kom jag till pasta restaurangen, där jag åt, just det, pasta. Vid två (när jag hade ätit klart alltså) kom jag fram till att jag blev så mätt att jag inte skulle orka med lektionen iaf, så valde att gå hem. Väl hemma sen pratade jag lite med honom, och sen tänkte jag att jag skulle "powernappa" en halvtimme. Men den halvtimmen blev snart en timme, och mitt i allt skulle han gå på lektion (då var kl alltså runt arton).

Nu sitter jag alltså här igen, även fast jag inte borde.
Nu tänkte jag gå ut med pizzakartongen som han inte åt å slänga den i stora soppinsamlingen där borta,
så att den slipper ligga här i vår hall å skräpa.
Genom att gå ut får jag luft vilket jag hoppas kommer göra mig lite piggare.
Men vi får väl se.
Vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Martina

Märker jag att du börjar uppdatera oftare och oftare?! ;) Way to go..

2008-10-27 @ 19:42:16
URL: http://blondeee.blogg.se/
Postat av: Martina

Svar: Om man vill svara på kommentarerna så kan man endera svara i "kommentatorns" blogg (så som jag gör nu) eller om den som kommenterat inte har blogg så kan man helt enkelt svara genom att kommentera sitt eget inlägg och hoppas att de läser igen.. Jag vet inte hur man byter allt sånt där.

Statistiken ska synas automatiskt. Men har du inga besökare så finns det ju ingen statistik att visa :P

Tentan är på fredag :)

Om du vill ändra nåt så gå in på http://www.designadinblogg.se/, det är svårt att förklara och jag vet inte riktigt, suger verkligen på det.



Vi ses imorron :)

2008-10-27 @ 20:03:55
URL: http://blondeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0