dagens rubrik

lika enkelt å tråkigt som vanligt. jag är väl lite sån, dessutom är jag rätt dålig på rubriker.

fick klagomål igår om att jag var en dålig bloggare, så tänkte att det kanske var dags att uppdatera sig här lite då.

idag har jag varit vaken sen kvart i sju och jag gick upp på första signalen (första gången klockan ringde alltså). anledningen till att jag måsta gå upp så tidigt fast det var en lördag var att jag skulle skriva omtenta från åtta till tolv. den gick väl säkert helt okey. hoppas bara att jag blir godkänd den här gången. igår när jag skulle börja plugga fick jag för mig att jag måsta skriva svar på hennes brev först innan jag kunde koncentrera mig på studierna. helt typsikt som vanligt. undrar om brevet hann med tömningen kl fem eller om det kom försent..

nu sitter jag väl i skolan som ngn annan tönt. borde väl kanske börja bege mig hem. annars har jag väl inte gjort så mke. laddade upp två bilder just. funderade vidare om jag skulle ladda upp den ena här också, men tror inte det blir. får se.

förra veckan på fredagen (7.11 tror jag det var iaf) skulle pojkvännen på elsa middag till kåren så vi tänkte vi skulle sjunga (ultrastar alltså, singstar fast till datorn) en stund innan han begav sig dit bara för att komma i rätt partystämning liksom. vi sjöng från sju till tjugi över sen måstade han gå, men jag fortsatte sjunga för mig själv i min ensamhet. rätt var det var så var klockan redan två på natten. det var roligt :D

härom dagen (i det här fallet torsdag 13.11) så bakade vi lite bullar. det var gemytligt å trevligt. bullarna blev faktiskt goda också, ändock lite brända i botten.

men nu har jag inge mer å skriva
så nu tänker jag börja gå hem.

hoppas ni
är glada
alla nu.

trevlig helg! ^^;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0