känner

mig som den ensammaste i världen. Här sitter jag, en lördagskväll, i skolans datasal. Verkar faktiskt inte bättre än att mitt liv är datorn. Usch vad hemskt det lät när jag formulerade det så. Fast vad som är värre är att jag tror att det faktiskt kan ligga ngnt i det där.

Osociala jag sitter iaf här nu igen. Tidigare idag hade jag även tänkt skriva att det var intressant lektion som var så soft att vi fick sluta nästan en halvtimme tidigare. Vännernas liv ser mörkt ut. Men det var mkt trevligt att prata så där mkt med ngn igen. Skönt att det finns ngn som ändå orkar prata med mig trots att jag pratar så mkt. Skönt är också att det finns vänner någonstans.

Let's make this complicated
Thinking is overrated
We're busting out
Of this shitty little town

Bra text från bra låt. Offspring - Nothingtown
En annan textrad som passade in idag, fast inte egentligen speciellt idag är "I kissed a girl and I liked it". Låten är helt partyglad och halvkass/halvbra funkar att dansa till, och håller med i det hon sjunger om i texten. Det är mysigt att hångla med en tjej.

Mina vänner skirver till mig på msn så jag är lite off. En av dom blv jag verkligt förvånad att skrev först. Det är kul ändå. Det betyder ju då kanske att jag inte är så hemsk och hopplös som jag själv vill antyda ibland. Speciellt. Lite jobbigt att jag alltid ska reagera så, man skulle kunna säga att jag har lite pojkfeber, haha.

Hade också tänkt skriva att jag fått några saker avbockade på min lista iaf. Det är ju alltid fint det.
Nu ska jag försöka avsluta här och vara mer fokuserad på annat håll.
Inte för att jag vet vad jag har för nytta av fokusering och koncentration när man sitter vid msn.

Men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0