tydligen

tog det längre tid att sortera på bloggen än vad jag anat. Dessutom blev inte kriterierna för sorteringen så regelbunden heller. På två timmar lyckades jag bara sortera inlägg till oktober tio, vilket betyder att det ytterligare är två år kvar att sortera in. Fast sen igen tror jag inte att jag hade sådana avancerade skrividéer för mig på den tiden.

Igår var en helt vanlig dag som blev lite halvspontan till slutet. Lyckades till och med hålla mig borta från fb hela dagen, det är rekord på länge, men det ska bli bättre.

Skönt att det nu även har blivit diskat igen. Nästa projekt
på min plan är att laga byxorna och därefter gå på träningen.

Nu tror jag att jag ska försöka fortsätta med sorteringen.
Får se hur det går och hur långt jag orkar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0