ovanligt

kanske att jag är vaken så här tidigt, men var tvungen att bege mig till Tybble Vårdcentral i kylan från spöregnet. Kom dit strax efter åtta väntade en stund och fick sen komma in. Därefter gick det snabbt och sen for jag och handlade. Saften var dessvärre ingen höjdare, men det borde man ha anat eftersom den andra stora inte heller var god.

När jag ändå var i farten funderade jag på att kanske även jag skulle fara och simma. Det brukar vara rätt skönt och avkopplande att simma några längder i någon timme, ett plus att det spelas bakgrundsmusik.

Nu tror jag att jag ska fortsätta med mitt bloggplöjande sen börjar det kanske bli dags att gå en sväng,
eller pallra mig iväg på den där simturen istället för att bara prata om den. Man får se.

Kommentarer
Postat av: DR

- du är för snäll! kram!

2011-10-19 @ 22:56:04
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Mia

Blev det simmande? Måste med någon gång!



Sv: Rutorna tänkte jag var bra så man kunde klicka vidare på bloggen och inte bara läsa ett inlägg :)



Jo, jag såg det, fast det skrev jag i smset också, men hade inte märkt det då du brukar posta det som inlägg på fb också, men nu ska jag kika in och kolla så du sköter dig :P

2011-10-19 @ 23:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0