längdhet

Har kommit fram till att jag finner längre inlägg mer givande, även om dom som skriver korta och får det att fungera är väldigt duktiga. Känner att man får ut mer av att läsa ett längre inlägg och jag känner som egen författare av spontanbloggen att det ger mer att skriva längre inlägg då de är mindre ofta som den uppdateras. Kan tänka mig att ni läsare gillar lite längre inlägg bättre också, speciellt om ni är läsare av min blogg, inte sant?

Märkte nu igen att det gått en tid sen jag sist uppdaterade. Ett inlägg var tionde dag är rätt snålt, även för att vara mig. Två tre ggr i veckan borde jag åtminstone erbjuda. Det är ganska lagom, ungefär som min träning. Varannan eller vartredje dag är rätt lagom regelbundenhet och hyggligt ofta. Ska försöka med det, ibland kanske det dyker upp något intressant däremellan också. Vi ser väl. Känns skönt att ha kommit in i en lite mer kreativ fas, en lite mer brev-skrivar-aktig-fas.

En annan fas som också dykt upp nu är en lite mer juliger en. Har tex. lyssnat på julmusik igår och idag, samt även hunnit se två julfilmer idag. Den ena betydligt juligare än den andra. Dock gick inte min simningsplan (eller varför inte svimningsplan eller lagkappsimning?) som jag hade tänkt mig, lite synd, speciellt när det verkar som det hade ett bäst före datum, hoppas bara att det inte var så många gånger kvar på det.

Skrev det trettionionde inlägget på Örebrospexetsblogg idag också.
Vet inte om det vart så vettigt eller välskrivet.
But will do for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0