första doppet

Arbetsdagen gick snabbt, om ändock lite i stressigaste laget på väg dit. Mitt i allt var det bara en timme kvar tills jag skulle sluta. Hade bestämt med en att han skulle höra av sig om han ville med och simma efter halv nie, så for och plockade upp honom efter jobbet. Vi begav oss till Lilla Holmen för denna sommarsäsongs första dopp, inte för att det var så särskilt varmt men lite uppfriskande var det allt, fick till och med låna matchande simkläder.

När vi klätt på oss igen efter den snabba simturen så hade vi fått två i publik, med vilka vi for till Rökka och käkade och därefter hem till "henne" på lite spelkväll. Mitt i allt kommer "han" hem och då kändes det dumt att man satt där i "hans" lägenhet utan att ha frågat. Men han verkade nog rätt glad att se oss, eller iaf av att få komma hem.

Såg att jag hade fått en kommentar till mitt inlägg, om mitt inlägg, och inte ett svar på något jag kommenterat. Detta fenomen uppskattas skarpt och får gärna fortskrida.

Bara för att man tidvis snackar om specifika personer ofta,
behöver väl det inte betyda att man är kär i dessa, eller?

Min syrra kan verkligen laga god pizza.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe känner mig lite träffad ^^



Fattar inte att du badat redan, det måste ha varit sååå kallt :o Fast jag badar nästan aldrig på sommaren heller för det är för kallt för mig då också, så jag kanske inte ska säga något XD

2011-05-27 @ 11:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0