avancerade saker

Avancerad allitterations användning absolut användbart.

En allitteration behöver inte bara börja på samma bokstav, man kan lägga in ord med andra bokstäver också. Det såg jag på Wikipedia igår när jag skulle kolla hur man stavar detta svårstavade ord. Jag stavade helt fel.

Ikväll blir det inflyttningsfest tre ftw, tredje gången gillt som man säger. Ska bli kul för det här är ett gäng som man aldrig har tråkigt med.

Nu ska jag fixa lite annat,
som tex frukost dusch och ett eventuellt hårfixande.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej hopp, hoppas allt är bra med dig! Hur har du det i å-landet?

Har varit lite frånvarande från min mejl så kan först nu svara att Britney kostar mellan 330-995 kr

2011-06-18 @ 18:28:28
URL: http://somenstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0