torsdag tionde mars

Idag har vi bara sett på film och ätit. Den första vi såg hette The Sorcerer's Apprentice, en häxa vs trollkarl film från juli 2010. Den andra vi såg var från 1954 och var som två i ett film (tror jag). Den innehöll nämligen både det susar i säven och icobad crane (tror jag han hette). Den första av dom två är som den klassiska sagan, den andra var ganska kass.

Middagsmaten bestod denna dag av något så tråkigt som pomfritt (pommes frites) ((absolut, det var formfritt jag sökte.)) och fiskpinnar, som faktiskt för en gångs skull nästan till och med smakade fisk. Haha.

Nu är det bastukväll här några grannhus bort om man är intresserad. Funderade på att gå dit, då bastu hade varit oerhört skönt pga dagens regnblåsiga väder, men kändes som jag skulle vilja på riktigt röja upp i köket först.

Får se får se vad det blir av allting.
Tvätten ser ut att vilja bli vikd också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0