missade

visst att skriva ett inlägg igår. Det var där vid ett tillfälle som jag hade plan på å skriva några rader, men då var inte min kära dator på så då orkade jag inte för den andra segar så mkt.

Igår vare spelkväll här hemma hos oss. Vi spelade spank the monkey twice, och sen körde vi en utdragen omgång av skrupler. Två helt roliga spel, även om jag tycker spank the monkey är roligare för man behöver egentligen inte tänka så mkt, all info man behöver står nämligen på respektive kort.

Idag har Airbender serien tagit slut. Den var spännande ända in till slutet, spänningen byggdes liksom upp från början och första avsnittet. En serie jag rekommenderar för er som har barnasinnet kvar, är nämligen en serie från nickelodeon (fast det har jag nog redan sagt tidigare). Till frukostlunch lagade jag idag gröt med jordgubbar. Det var hyggligt gott nog, men de där jordgubbarna var rätt dåligt plockade, då en del av dom smakade blää.

Såna konstiga saker tänker jag på ibland, att vad är det för stackare som plockar alla frysta bär frukter etcetera. En del påsar man köper har hur hög kvalitet som helst, medan andra gånger är innehållet halv sjaskigt. Fast egentligen spelar det väl inte mig någon större roll då jag tycker frukten och bären allt som oftast är goda ändå, speciellt när jag inte hör till de mest kräsna personerna. Sen igen finns det säkert andra saker som jag är mer kräsen med, det borde det finnas iaf, inte för att jag kommer på något just nu.

Ikväll blir det bowling från åtta så borde kanske avsluta och börja med maten.

Kommentarer
Postat av: Mia

Läste i en tidning om ett datum då våren brukar inträda, så hoppas det stämmer!



Min promenadidé är att bestämma en dag i veckan då man alltid går på promenad, så länge alla kan. Var på Vicky om det då hon ville börja träna, men du är också en perfekt kandidat :D

2011-03-06 @ 18:19:51
URL: http://somenstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0