söndagen fortsätter

Väl hemma i lägenheten blir man överraskad av att det är städat och fint. Det är sällan som lägenheten är finare när man kommer hem än när man for, speciellt när man har haft en inneboende över helgen.

Man blir trött av att overalla en hel helg så när jag kom hem slocknade jag så gott som direkt på sängen och sov några timmar. underbart skönt var det. Vaknade runt sju och kom fram till att det kanske var dags å äta igen, så vi lagade mat och käkade samtidigt som vi såg på avtar - the last airbender (serien som jag nämnde härom dagen också). Medan maten var i full gång skalade och fixade jag några äpplen med vår häftiga äppelklyftare. Tänkte att en äppelpaj skulle inte sitta helt fel, och nej det gjorde den inte heller. "en äppelpaj som plåster på helgen och för att vi inte fick efterrätt vid sittningen".

Nu är det snart dags för mat igen, ska bli gott.
Sen blir det säkerligen lite mer av ang socka och katara.
Fast får se lite med det, hörde ngt om en eventuell spelkväll.

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh äppelpaj, gött du :)

2011-03-02 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0