sömnigt

Då igår efter blodgivningen kände jag mig till och från som att jag skulle kunna somna mitt i allt. När jag väl kom hem sen efter många omen började vi se på en jättesöt serie från nickelodeon som heter "Avatar - The Last Airbender". Den roade vi oss med nästan hela dagen mot kvällen.
Där runt åtta nie kom en söt kompis över och testade korsetter med mig, och vi kom fram till att den andra satt bättre än den första. Konstigt ändå att jag inte hittade dom där "vantarna" vet ju att jag la dom längst in i garderoben, och även fast vi slet ut allt hittade vi dom ändå inte. Märkligt.
Därefter drog hon med oss till forum på spelkvällen med öusf och där hängde vi från nie till tolv och spelade spel. Det blev carcasonne, ticket to ride, europe, och lite bezzerwizzer för min del, medan min karl spelade samma spel från nio pm till fyra am. Lite segt för jag trodde nämligen han skulle komma hem närmare kanske två timmar tidigare.

Idag har det inte hunnit hända så mkt då vi är dåliga på att gå upp. Lyckades dock till slut betala tågbiljetterna till ewg resan i helgen. Avgång imorgon kl tre pm, och återankomst till örebro på söndag runt ett pm, om planerna passerar planenligt, men eftersom vi kommer åka med statens järnvägar så ser vi väl hur det går..
Senare idag som förhoppningsvis blir om en liten stund ska vi vandra vägarna vidare mot butiken och köpa lite ingredienser till till exempel drömmar och fastlagsbullar, som det egentligen heter även fast svenskarna inte vet det, men kan på ett vis förstå dom, semlor är lättare att säga, inte lika långt och krångligt.

Låter lite lagom långt, liksom luddigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0