inspiration

Jag är inte den som är mest bloggande, läser sällan andras och skriver ännu mer sällan på min. Härom veckan börjar det nog bli nu så läste jag lite på en kompis' blogg och kände att det började bli dags att skriva något nytt, men så gjorde jag något annat som gjorde att klockan blev sent så då orkade jag inte skriva. Men nu just läste jag lite på ens och fick inspiration till att åtminstone försöka blogga ett om dagen i en vecka, och vem vet om det går kanske jag känner mig manad att fortsätta försöka skriva minst ett per dag. Vi får helt enkelt avvakta och se.

Har börjat aktivera mig mer på bdbn igen och har till och med lagt upp några nya bilder där nyligen. Tittade igenom alla olästa bilder, men det som fortfarande stör mig med den sidan, kanske är det bara jag, men när jag har flera hundra olästa bilder så blir det nästan alltid en två hundra bilder som finns kvar som osedda fast det inte finns några markerade bilder bland dens uppladdade kalenderbilder. Det är rätt störande. Kollar jag igenom alla bilder i deras kalender som är som orangea dagar så ska de fortfarande inte stå som om de har "laddat upp nya bilder". Kanske ingen som förstår vad jag menar men om ni råkar göra det, har ni samma problem, eller är det just bara jag?

Tyckte det var långt efter "på tiden" att ta tag i alla resttentor så har börjat med det nu. Hitintills har jag skrivit tre stycken, och hoppas så innerligt att de blir godkända, fast jag mer eller mindre är ganska säker på att det nog kanske inte har gått fullt så bra som jag skulle ha velat, och egentligen skulle ha kunnat prestera också, om jag bara hade gett mig in på det, och verkligen satsat.

Detta får gå som en bra början på denna veckas
förhoppningsvis dagliga bloggande.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejar på dig och ditt bloggande Erika! :)



Så lite svar från min blogg:

Pilxing är en blandning mellan pilates och boxning. Vann plats på ett Nike-konvent och fick testa det där, det var både roligt och jobbigt :D



Såg du inte bilen som sladdade i videon? Det kom in sent i bild, du kanske slutat titta då? Det gjorde jag första gången jag såg det klippet iallafall.



Bildgoogla gaga+egg så får du se det! La in en länk men den blev sååå lång.



Nej Mmm Marabou heter det ju, inte Ffff Fazer :P

Och Cookies & cream är från vaddå? Just det MARABOU! :P



Vaska kommer ifrån när stureplansbrats började köpa två flaskor av något och ber servitören att hälla ut den ena flaskan, vilket inte riktigt var vad jag gjorde dock haha.



Nä Trassel i just 3D var inte det coolaste man sett, men antar att filmmänniskorna har en gräns för hur många 3d-effekter de har i en film utan risk för att folk blir snurriga.



Är en it-iot, hittar inte var man ställer in ljusstyrkan...

2011-02-21 @ 17:34:02
URL: http://somenstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0