så går det

Än en gång har jag lyckats, att jag aldrig lär mig. Ingen idé att jag skypear på natten, somnar ju bara. Haha. Efter att jag bestämt mig för att jag till slut hade pratat klart och loggat ut för att inte sova med datorn på bredvid mig i sängen, fick jag för mig att jag ville höra en låt ett par tre ggr, så startade låten på repeat track. Tror ni inte att jag somnar ändå då? Joo så klart att jag gjorde. Sen när jag vaknade till hade låten gått på repeat trettiosju ggr istället. Haha så det kan gå när man är trött.

När jag väl kom hem med bussen igår fick jag för mig att stöka i ordning med det jag har tänkt göra hela sommaren. Kom bara sådär nästan halvvägs. Tunnorna är fixade, med usch vad äckligt det var i den ena. Rummet är halvstädat, alltså bara dammsuget. Alltså är det bara det stora projektet kvar, att rensa ut allt onödigt i skrubben till rum här bredvid mig. Lär ju ta ett bra tag, och inte har jag ju tid riktigt. Ska ju iväg på middag till fem idag. Men men. Bäst att jag börjar istället för att bara beklaga mig.

På tal om sånt, biljetterna var tydligen slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0